sobota, 28 września 2013

Max Factor 2000 Calorie Curved Brush

Skoro w poprzednim poście napisałam o moim największym tuszowym rozczarowaniu ostatnich miesięcy (i lat), to teraz dla równowagi napiszę o tuszu, który jest jednym z lepszych, jakie w życiu używałam - Max Factor 2000 Calorie Curved Brush. Pierwotnie, przed zmianą opakowania wydawał mi się nieco gorszy (choć nie zły), ale teraz, w nowej wersji jest jeszcze fajniejszy.
Testowałam swego czasu wersję z prostą szczotką, też nie jest zła, ale zdecydowanie wolę podkręconą. Lepiej mi się maluje takimi szczotkami.
I w pełnej okazałości:
Co ten tusz robi? Otóż wspaniale podkreśla rzęsy, pogrubia i nieznacznie wydłuża. O podkręceniu nie wiem nic, bo i tak codziennie podkręcam rzęsy zalotką i ten tusz utrzymuje je w pożądanym stanie aż do zmycia makijażu (a nie jak MACowy gówniarz powodujący opadnięcie rzęs w ciągu dnia). Konsystencja jest wręcz idealna do malowania, dzięki czemu nie ma mowy o rozmazywaniu się, ani o grudkach. Można dokładać warstwy, a i tak nie osiągniemy efektu owadzich nóg. W ciągu dnia nie osypuje się, absolutnie nic złego się z nim nie dzieje. Jedyne dwa minusy, jakie w nim zauważam to to, że tusz jakby "wychodzi" z opakowania, więc mamy w miejscu zakręcania go pełno, a potem przemieszcza się na zewnątrz, drugi minus jest taki, że po około miesiącu użytkowania zaczyna wysychać, ale wszystkie tusze, jakie używałam z tej firmy to robiły, także podejrzewam, że Max Factor po prostu już tak ma. Ale nic to, bo efekt jest fajny, ja jestem zadowolona i żaden diabeł mnie nie pokusi, abym ponownie kupiła jakiś górnopółkowy tusz. Max Factory mam sprawdzone i będę je kupować po wsze czasy, bo i jakość super i cena przystępna. Nie tylko ten jest fajny, ale też Masterpiece Max (o nim innym razem).
A oto efekt na moich rzęsach i dzisiejszy makeup:
Moja ocena: 8/10
A z innej beczki - jeśli lubicie kosmetyki Benefit, to w Bootsie (jeśli macie dostęp) mają już Świąteczne zestawy w ozdobnych puszkach. Nie wiem, czy w Polskich Sephorach też już to jest i czy w ogóle będzie, ale zestawy wyglądają bardzo przyjaźnie, także miłośniczki tej marki zapewne będą zachwycone. Nie widziałam nigdzie w necie zdjęć tych zestawów, ale rozwiązanie "puszkowe" tym, którzy nie lubią papierowych opakowań może się spodobać.

6 komentarzy:

  1. Ale pieknie Ci podkreslil rzeski :-D ja tez lubie zakrecone szczoteczki :-D. Nie widzialam jeszcze benefitowych zestawow swiatecznych, ale za to w clarins juz sa i jest GWP w clarinsie do 6-go pazdziernika :-D a zestawy sa super jesli oczywiscie lubisz clarins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję:) Dlatego go kupuję:) A co do Clarinsa to miałam tylko próbkę podkładu Skin Illusion i miał dziwny kolor, choć w działaniu dobry, nic innego nigdy od nich nie miałam, ale chętnie bym coś wypróbowała:) co polecasz od nich? :)

      Usuń
  2. WOW! nie mogę uwierzyć, kupiłam ten tusz z 2 miesiące temu bo Katosu zachwalała i też mówiła, że utrzymuje cały dzień rzęsy podkręcone zalotką i co? u mnie zero efektu, mokry jakiś, rzęsy po podkręceniu i aplikacji tuszu momntalnie opadają! No i jak tu sugerować się tym co inni mówią i jak tu samemu pisać oceny kosmetyków? Tobie MAC nie pasował inni się zachwycają, Tobie ten MaxFactor pasuje u mnie klapa. Ale kurcze u Ciebei się pięknie prezentuje!!! U mnie nic nie robi :( ciekawa sprawa nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależy od rzęs...(?)/od konsystencji tuszu(?). Nie wiem sama. Ale na mnie prawie wszystkie tusze, jakie miałam w życiu nie działały za dobrze. Jedyny przyzwoity był kiedyś z Maybelline Volume cośtam, taki jasnoniebieski i też z podkręconą szczotką, a potem tylko Max Factory, próbowałam innych, ale zawsze była lipa. Widzisz chciałam MACa spróbować, też lipa i to totalna. Może moje rzęsy są jakieś dziwne i mają własną filozofię życiową? :D

      Usuń
  3. Pięknie podkreślił rzęsy :) a swoją drogą to bardzo lubię ten tusz i wracam do niego co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ten tusz jest godny tego, żeby do niego wracać:) ma swoje małe wady, owszem, ale zdecydowanie więcej jest zalet:)

      Usuń