niedziela, 5 kwietnia 2020

Zużycia marca

Nie wierzę, że mamy już kwiecień. Mam wrażenie, że jeszcze wczoraj świętowaliśmy Nowy Rok, a tu już tyle czasu minęło. Przez ostatni miesiąc jak zwykle sumiennie zbierałam moje pustaczki, więc dzisiaj wspólnie pożegnamy kosmetyki, które udało mi się zdenkować. Udało mi się znowu zużyć dość pokaźną ilość, więc nie będę przedłużać wstępu, tylko zapraszam na przegląd:
* Ziaja Chłodząca Mgiełka z Mentolem i witaminą C - wydaje mi się, że to już moje drugie opakowanie. Nie używam tej mgiełki jako tonik, a jako mgiełkę do twarzy po aplikacji makijażu i spisuje się w tym celu naprawdę świetnie. Fajnie odświeża ten makijaż i nadaje mu lekkiego glow, do tego pięknie pachnie. A przede wszystkim rozpylacz jest zrobiony świetnie, rozpyla idealną mgiełkę, a nie jakieś wielkie krople. Bardzo lubię i na pewno odkupię.
* Estee Lauder Advanced Night Micro Cleansing Foam - wersja podróżna pianki do mycia twarzy, fajna konsystencja i dobrze myła buzię nie wysuszając jej za mocno, natomiast miała dość dziwny zapach i chyba to mi w niej najmniej odpowiadało. Odkupiłabym zapewne, ale znalazłam super piankę z Korei, która podbiła moje serce :)
* Filorga Time - Filler - 15 ml krem do twarzy, ma przyjemną konsystencję i dość oryginalny mocny zapach, który nie wszystkim przypadnie do gustu. Dobrze nawilża skórę i jest ona po nałożeniu tego kremu taka przyjemnie atłasowa, natomiast nie oszukuję się, że jakiś krem mi wygładzi zmarszczki, więc tego już nawet nie oczekuję.
* Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix (uff jaka długa nazwa) - miniaturka, zużyłam już jedną wcześniej, ta jest druga i ostatnia, jaką mam. Nie zauważyłam super różnicy w jakości skóry pod oczami, natomiast to serum daje dodatkowe nawilżenie, więc mi w to graj. Ze względu na cenę nie wiem, czy kupiłabym pełen wymiar, bo jednak mogę sobie też nałożyć inne serum nawilżające takie typowe do skóry twarzy i też będzie dobrze, ale produkt nie jest zły.
* Soolantra 15 ml - krem dermatologiczny, mam od jakiegoś czasu problemy ze skórą, o których nie chciałabym się tutaj rozwodzić. Tutaj mamy typowy dermatologiczny krem na receptę, ale uznaję, że stosując takie kremy zamiast innych kremów do twarzy wliczają się przecież w moją pielęgnację, a tym samym należy im się miejsce w denku, stąd ten produkt tu się znalazł :)
* Eucerin Aquaphor - mini, to jest taki mocno klejący produkt przypominający wazelinę. W życiu nie użyłabym tego do twarzy, bo to tłuste jak nie wiem, natomiast na przesuszoną skórę na dłoniach od nadmiernego mycia się sprawdził, chociaż nie powiem, żeby aplikacja i uczucie na skórze po jego aplikacji należało do przyjemnych. Klejuch jak nie wiem co.
* Pixi Glow Tonik - niestety u mnie ten produkt się nie sprawdził, moja cera źle na niego reagowała. Niezależnie od tego, czy używałam go raz dziennie, raz na kilka dni, czy raz na tydzień, to miałam zaczerwienioną twarz i po kilku godzinach dziwną reakcję skórną w postaci krostek, jak nie używałam, to wszystko było ok. Ostatecznie zużyłam do przecierania sobie dekoltu i tak naprawdę robiłam to tylko dlatego, że żal mi było kasy, którą na niego wydałam. Myślę, że nie jest to zły kosmetyk, tylko właśnie dla bardzo wrażliwych cer (jaką moja się stała) jest trochę za mocny.
* Champneys Softening Hand Cream - kupiłam ten krem do rąk w Bootsie po zwąchaniu testera, który pachniał przecudnie. Niestety krem jest beznadziejny jeśli chodzi o działanie, bardzo rzadka konsystencja, która przypomina raczej lotion do ciała niż krem do rąk, wchłania się ciut za szybko i w ogóle nie nawilża dłoni, ale tak nic a nic. Zapach fajny, ale co z tego, skoro efekt żaden?
* Dove Pink - kolejne opakowanie mydła do mycia pędzli. Lubię mydła Dove używać w tym celu, bo dobrze domywają wszystko, a do tego nie miękną tak jak niektóre mydełka, tylko do końca pozostają twarde. Różową wersję lubię chyba najbardziej, bo podoba mi się zapach.
* Isana Sport & Care - tak jak uwielbiam żele do mycia z Isany, tak ten niestety nie zostanie moim ulubieńcem. Zapach mniej mi się podobał, konsystencja jakaś taka bardziej wodnista i pianki mniej niż zwykle (a ja piankę lubię). Tragedii nie było, ale tej wersji zapachowej nie odkupię.
* Tahiti Coco - kolejny żel do mycia ciała o zapachu kokosa. Ten był ciut lepszy, niż Isana, lepiej się pienił i zapach bardziej mój, ale też nie zachwycił mnie na tyle, żebym miała lecieć natychmiast go odkupić. Mam też taką dziwną akcję z kokosem, że podoba mi się jak on pachnie, ale przy dłużym używaniu mnie męczy. Identycznie mam z kosmetykami pachnącymi różą. Też tak macie?
* Jantar wcierka - nie mam pojęcia, czy ta wcierka rzeczywiście robi z włosami cuda, natomiast używam jej, bo mam wrażenie, że jak przestaję, to wypada mi trochę więcej włosów, więc lepiej używać :D
* Ziaja Intima Kremowy płyn do higieny z kwasem laktobionowym - często kupuję (jak mam okazję) te płyny, są wydajne, niedrogie i się sprawdzają. Ten wariant mam już chyba 3 raz, więc przyznam, że chciałabym coś dla odmiany, natomiast produkt jak najbardziej mogę polecić, bo robi to, co robić ma, czyli myje i nie podrażnia, więc ja nic więcej nie oczekuję.
* Dove Intensive Repair szampon i odżywka w nieco mniejszym wydaniu - przy ostatnim denku chyba Wam mówiłam, że nakupowałam tego duuuużo, bo miałam wrażenie, że ta wersja Dove wychodzi z rynku UK, więc brałam co popadło, gdyż tą serię bardzo lubię. Okazało się natomiast, że zarówno szampon, jak i odżywka są i będą dostępne, a ja oczywiście mam zapasów od cholery (typowa ja :D). Bardzo lubię zapach tej linii i to, że włosy są sypkie, błyszczące, delikatne i przyjemne w dotyku.
* Loreal True Match Minerals - puder do twarzy, spisywał się calkiem nieźle, ale jednak nie do końca pasowało mi to, że ciut za mocno matowi. Moja cera z upływem lat staje się coraz bardziej sucha, dlatego doceniam produkty, które dają mi subtelne rozświetlenie i taki 'glow from within', tego mi tu zabrakło, chociaż puder jest całkiem niezły.
* Beauty Blender wersja różowa - tak, dobrze widzicie, różowy BB po jakimś czasie staje się pomarańczowy :D Mimo wszystko go używałam dopóki mi się nie podziurkował i nie porwał w jednym miejscu. Niestety nie znalazłam na rynku gąbki, która dawałaby podobny efekt, co oryginał, inne są albo za miękkie, albo za twarde, albo za gumowe. BB jak dotąd jest niezastąpiony, chociaż przyznaję, że jest to dość kosztowna zabawa, bo odnoszę wrażenie, że te pierwsze BB były jakościowo lepsze, mogłam sobie używać je nawet rok i wciąż wyglądały tak samo, teraz po 6 miesiącach gąbeczka wygląda, jakby była wyjęta komuś z tyłka za przeproszeniem, więc zdecydowanie jakośc materiału się pogorszyła, no ale co zrobić? Wciąż kocham więc będę kupować.
* Mac Full Fuchsia - kolejna pomadka, nad którą 'pracowałam' od jakiegoś czasu. Mam w swojej kolekcji kolory i wykończenia (nawet Mac), których bym nie odkupiła, natomiast Full Fuchsia jest jednym z kolorów, w którym czułam się bardzo dobrze. Jak sama nazwa wskazuje jest to mocna fuksja. Super komfortowo się ją nosiło i kolor jest mega, więc ona na mojej liście widnieje jako jedna z tych 'do odkupienia', ale oczywiście jeszcze nie teraz, bo wciąż mam za dużo pomadek :)
* Clarins Lip Oil Honey - mini wersja, którą dostałam do zakupów. Spoko olejek, ładnie pachnie, nałożony na usta ładnie je wygładza i się błyszczy, a do tego nie lepi się jakoś przesadnie. Jeśli ktoś lubi takie olejki to będzie zadowolony z jego jakości, ja sama nie wiem, czy bym odkupiła, bo olejki do ust nie skradły mojego serca.
* Mac Dazzleglass Jingle Jangle - przyznaję szczerze - męczyłam się z nim i to męczyłam się naprawdę mocno. Kolor był piękny, błysk cudny i brokatowy, natomiast jaki to jest klejuch straszny to szkoda gadać. Do tego ten pędzelek zamiast normalnego aplikatora... Namęczyłam się nieźle, żeby go zużyć, bo najzwyczajniej w świecie nie miałam ochoty nakładać go na usta przez to klejenie się i przez ten beznadziejny nieprecyzyjny pędzelek. Trzymał się bardzo dobrze po aplikacji, ale wolę dokładać co chwila błyszczyk, który jest mniej trwały i mniej klejący, niż raz a dobrze butapren w postaci błyszczyka z Maca, na pewno nie odkupię.
* Maybelline Lash Sensational Intense - maskara, którą bardzo lubię i często odkupuję. Pięknie rozdziela i podkreśla rzęsy, jest naprawdę czarna i trzyma się świetnie nie krusząc się i nie osypując w ciągu dnia. Cena też jest przyzwoita i często jest na promocji. Muszę przyznać, że na chwilę obecną to moja ulubiona maskara drogeryjna.
* Loreal True Match Touche Magique - zapomniałam napisać jego recenzję, ale w sumie nie wiem, czy jest o czym pisać. Miałam kolor 1, który był jasnym żółtawym beżem, nadawał się do bardzo delikatnego rozświetlenia kącika oka, nie krył za mocno, a tego rozświetlenia też nie było przesadnie dużo. Na większe zasinienia nie poleciłabym. Nie jest to jednak produkt zły, jeśli ktoś potrzebuje niewielkiego krycia, to może być z niego zadowolony, ponieważ on się ładnie trzyma (przypudrowany) pod okiem i nie włazi w zmarchy. Nie wiem, czy ja bym odkupiła, bo czasem jednak potrzebuję ciut większego krycia, a przy tym korektorze muszę się wspomagać jeszcze innym dodatkowo, co traci wtedy sens posiadania tego. Generalnie jednak nie jest to kosmetyk zły.
* Benefit Dandelion Twinkle - mini wersja. Nie wiem, co to jest, ale mi rozświetlacze schodzą bardzo szybko, ta mini wersja służyła mi od 1 stycznia do 2 marca używana niemalże codziennie, także 2 miesiące. Postaram się napisać recenzję, bo mam zdjęcia, na tę chwilę mogę powiedzieć, że jest to dość subtelny rozświetlacz, więc nie każdy się z nim polubi, natomiast jeśli ktoś właśnie takie lubi najbardziej, to może być zachwycony :)
Próbaski:
* LPR Cicaplast Baume B5 SPF50 - kremik bardzo fajny i dobrze nawilżający, ale produkty z SPF mają taki specyficzny zapach, którego ja nie lubię, więc nie wiem, czy właśnie tą wersję bym odkupiła, zdecydowałabym się raczej na wersję bez SPF.
* Guerlain L'Essentiel 00N czyli jedyny słuszny dla mnie odcień tego podkładu i pod tym względem jest idealny. Nie wiem, co o nim myślę, to już moja 3 próbka i wciąż nie mogę podjąć decyzji, jak się wobec niego czuję. Na twarzy wygląda bardzo ładnie i świeżo, natomiast przeszkadza mi i to mocno jego dziwny zapach i to, że po nałożeniu czuć taką ciężkość na skórze. No nie wiem, nie wiem.

Ktoś dotrwał do końca? :D Mam nadzieję, że tak. Jestem ciekawa, jak poszły Wasze zużycia w marcu i czy znalazłyście jakieś kosmetyczne perełki?

23 komentarze:

  1. Z tej gromadki znam żel isana, rzeczywiście zapachowo był bardzo, bardzo słaby. Wcierkę Jantar - u mnie wpływa pozytywnie na wzrost baby hair :) Miałam też tusz Lash Sensational, ale specjalnie mnie zachwyciła. Chyba powinnam jeszcze dać jej szansę, ale po tylu ochach i achach liczyłam na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam o nim takie zdanie :D Nie jest słaby ten żel, ale taki jakby słabszy od innych z tej marki. A widzisz z Jantarem to ja właśnie nie wiem do końca, czy on mi robi dobrze, czy nie :D Bo nigdy nie widzę baby hair, ale naprawdę ogranicza wypadanie, więc mi to pasuje :D
      Maskara z Maybelline nie jest świętym graalem dla mnie, nie jest aż tak dobra, ale właśnie jak na tusz drogeryjny jest całkiem spoko, do tego można ją często dostać w promocji, więc można używać. Wygląda też ładnie na moich rzęsach, ale nie jest tak, ze jeju jeju to mój ukochany tusz :D A Ty masz swój jakiś tusz godny polecenia?

      Usuń
  2. Uwielbiam żele z ISANA ! ich nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! :) Są wydajne, skuteczne, ładnie pachną i robią, co mają robić :) Jedynie ten mi tak mniej przypadł do gustu. A Ty masz jakiś ulubiony z tej serii?

      Usuń
  3. Maskarę Maybelline też lubię:), choć na samym początku używania trudno mi się z nią dogadać, a po ok 2 tygodniach jest już fajna;). A co to za pianka do mycia twarzy z azjatyckiej pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to to. U mnie też na samym początku przez tydzień czy dwa jest taka jakby za mokra, ale potem już mi się dobrze jej używa :) Nie uważam jej za jakiś super kosmetyk, ale chyba na lepszy tusz z drogerii na razie nie trafiłam (chociaż wszystko przede mną :D), jednak uważam, że warto spróbować, tym bardziej, że często można ją dostać na promocji :D
      Pianka do twarzy to taka złota ze Skin79. No po prostu jest meeeeega. Zamówiłam sobie na próbę kiedyś i niedawno zaczęłam używać. Chyba najlepsza pianka do twarzy, jaką w życiu miałam, a jednak kilka miałam :D

      Usuń
  4. Jaką masz piankę z Korei? Pochwal się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Skin79 Golden Snail Intensive (aż sprawdziłam dokładną nazwę:D). Jest po prostu świetna. Delikatna konsystencja, miły zapach. Czyści buzię rewelacyjnie, cenowo też nie jest źle i jest meeeeega wydajna. Polecam bardzo :)

      Usuń
  5. O nieprzyjemnym zapachu podkładu Guerlain L'Essentiel wspomniała
    jedna osoba na youtube. Jeśli dobrze pamiętam, określiła go jako zapach kredek świecowych.
    Straciłam przez to ochotę na testy;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nie słyszałam wcale, żeby ktoś wspominał o tym nieprzyjemnym zapachu. Dziwne to jest. Za każdym razem jak miałam próbkę to ona tak dziwnie pachniała, takimi właśnie kredkami, jakby zjełczałymi nieco, albo jak stary krem do twarzy. Myślałam, że może jest coś nie tak z moimi próbkami i poszłam na stoisko i babka mi mówiła, że ten podkład ma taki zapach. Hmmm, nie wiem, czy miałabym ochotę nakładać to codziennie na twarz, tym bardziej, że ten 'aromat' się utrzymuje też już po nałożeniu. Podkład jest bardzo fajny, ale zapach ciut im nie poszedł moim zdaniem. Naprawdę wielka szkoda, bo już miałam go na liście zakupów, ale jak coś za tyle szmalu tak źle pachnie, to ja podziękuję...

      Usuń
  6. Jedyny produkt który znam to płyn ziaji. Lubie go bo to dobry produkt w dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyny Ziaji rzeczywiście są dobre, szkoda tylko, że te z pompką mają taką dużą pojemność. Po jakimś czasie trochę mnie męczy używanie jednego cały czas, ale z kolei małe właśnie nie mają pompki :D

      Usuń
  7. ekstra zużycia !! ;D ja w sumie znam ziaję i wcierkę z jantar ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio mi dobrze szło ze zużyciami, ale już widzę, że kwiecień będzie bardzo słaby :DDD
      Jakie masz zdanie na temat wcierki Jantar? :)

      Usuń
  8. Jakim cudem zużyłaś ten rozświetlacz to ja nie mam pojęcia! Bardzo go lubię i ciekawi mnie wersja Cookie...
    Spore denko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że sama się zdziwiłam, że on tak szybko się skończył, bo używałam go tylko na kości jarzmowe, gdyż był za delikatny jako cień do powiek. Czasem używam rozświetlacze do twarzy jako cienie do powiek więc one siłą rzeczy się szybciej zużywają, natomiast tu to był za słaby efekt, a i tak używany tylko do twarzy 'zszedł' w 2 miesiące. Trochę słabo...
      Mnie też ciekawi Cookie, macałam go już chyba ze 3 razy i nie wiem, co o nim myślę, boję się, że podkreśli mi wszystkie niedoskonałości, bo on ma blask niemalże kosmiczny. A druga sprawa trochę się obawiam, że będzie dla mnie za ciemny. Sama nie wiem. Chciałabym go przetestować na twarzy, ale teraz i tak się nie da, natomiast jak perfumerie są otwarte to ja się brzydzę, żeby mi ktoś nakładał coś na twarz tymi ich brudnymi pędzlami, dlatego nie wiem, jak to obejść :D

      Usuń
  9. Kilka rzeczy znam: Pixie (lubię), Filorgę, Ziaja Intima, Maybelilne (zwykłą wersję lubiłam), Cicaplast stała pozycja zimą na narty. A Macowa Full Fuchsia jakie ma wykończenie? Lubię taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jeszcze rozświetlacz Dandelion Twinkle. Uwielbiam go! Mam go dwa lata, bardzo często używam i jeszcze się nie skończył. Jest tylko wgłębienie.

      Usuń
    2. Dla mojej skóry niestety toniki z kwasami się nie sprawdzają, generalnie od jakiegoś czasu mam wrażenie, że niektóre kwasy powodują podrażnienie mojej cery. Tonik Pixi miałam 2 razy i niestety 2 razy było to samo, czyli podrażnienie skory.
      Dużo produktów z mojego denka znasz :D
      Full Fuchsia ma wykończenie Amplified, czyli kremowe i kryjące :) Myślę, że spodoba Ci się ten odcień :) A co do rozświetlacza ja właśnie nie wiem, jak to się stało, że mój się skończył w 2 miesiące, czyżbym zbyt dużo go nakładała? Nie wiem, ale wiem, że nie wyglądałam jak kula dyskotekowa, więc raczej nie nakładałam go za dużo :DDD Ale ogólnie ja bardzo szybko 'przechodzę' przez rozświetlacze. Rozświetlona cera to dla mnie mus :D

      Usuń
  10. Znam mgiełkę z Ziaji, wcierkę Jantar a i tusz do rzęs z Maybelline, który kiedyś bardzo lubiłam i muszę się na niego ponownie skusić, bo dawno go nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tusz jest naprawdę spoko opcją, może nie jest wybitny, ale robi, co ma robić i jest często na promocji :)
      A coś Ci wpadło w oko ostatnio nowego, co byś chciała kupić?

      Usuń
  11. Bardzo fajne denko, nie przeladowane ale wartosciowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem co masz na myśli pisząc 'nie przeładowane'? :D
      Denka bardzo lubię, zarówno u innych jak i tworzyć swoje, bo jednak to jest podsumowanie produktu po zużyciu całego opakowania (przeważnie) i właśnie takie coś takie mi jakiś obraz na kosmetyk i mogę stwierdzić, czy warto odkupić, czy nie :)

      Usuń