piątek, 9 maja 2014

Podkłady - porównanie odcieni (Dior Forever, SkinFood, Diorsnow, Chanel, Dior BB Creme Nude, Lancome, Estee Lauder)

Ostatnio powróciło do mnie chciejstwo poszukiwania kolejnego wspaniałego podkładu, który sprawdzi się na mojej cerze i będzie w odpowiednim kolorze. Z uwagi na to, że moja karnacja należy do bardzo jasnych mam nie lada problem i moje poszukiwania nie idą tak, jakbym tego chciała. Ale dzięki temu, że zachciało mi się testować mogłam dla Was przygotować tego właśnie posta i pokazać Wam odcienie poszczególnych podkładów, a nuż którejś z Was się przyda.
Nie będę opisywać działania każdego z tych mazideł, po prostu pokażę Wam kolory. Sama nie bardzo jestem w stanie stwierdzić (z jednym wyjątkiem, bo już mam pełnowymiarowe opakowanie), jak one się dla mnie spiszą, ale już wiem, które się nie spiszą ze względu na kolor.
W każdym razie wszystkie prezentują się tak:
Od lewej:
SkinFood Platinum Grape Cell Essential BB Creme Light Beige
Dior Forever 010 (mam pełnowymiarowy)
Diorsnow White Reveal Fresh Transparency Liquid Foundation 020
Lancome Teint Miracle 005
Estee Lauder Double Wear Light 0,5
Chanel Les Beiges All-In-One Healthy Glow Fluid 10
Diorskin Nude BB Creme 002
Dior Forever 011
Pewnie zastanawiacie się, dlaczego wzięłam na próbę Dior Forever 011, skoro mam już 010. Otóż kolory w Diorze są takie, że numery kończące się na 0, to znaczy 010, 020, 030 są beżowe, kończące się na 1, np. 011, 021 itd. są żółtawe, natomiast 012, 022 są różowawe. Ten 010 jest u mnie ok, ale mógłby być bardziej żółty, więc chciałam sprawdzić, czy 011 się spisze lepiej, niestety jest ZA żółty i chamsko go widać na mojej twarzy. Także zostaję przy 010.
SkinFood prezentuje się całkiem nieźle na mnie, chociaż też mógłby być bardziej żółty, jednak dramatu nie ma.
Diorsnow pomimo niby najciemniejszego koloru z całej tej gromadki jest minimalnie za ciemny, ale ładnie się stapia, więc jeśli miałabym kupić, to będę się zastanawiać mocno, czy powinnam wybrać 010, czy jednak ten 020, którego testuję. Chciałabym najpierw obadać na żywo. Ale wydaje mi się, że ten podkład (skoro jest z kolekcji rozjaśniającej) ma tendencję właśnie do rozjaśnienia cery i to by wyjaśniało fenomen, jakim cudem on mi pasuje, skoro jest ciemniejszy niż 010 Forever, którego już mam. Działanie jednak jak najbardziej na plus. Chcę go:DDD
Lancome zbyt różowy.
Estee niby ok, ale pomino tego, że miał być light jest widoczny na twarzy i tak nie za bardzo mi się to podoba. Wprawdzie mam zwykły DW, ale wiem, że on jest mega szpachlą na twarzy, a ten Light jakoś za dobrze na mnie nie wygląda, nie pod względem koloru, bo kolor jest spoko, ale pod względem "leżenia" na mojej buzi.
Chanel w ogóle nie kryje i odcień nie jest naturalny, to jest jakiś róż pomieszany z beżem. Odpada.
Diorskin Nude BB Creme w odcieniu 001 był za różowy, natomiast 002 jest na mnie prawie pomarańczowy. Odpada.
Dior Forever 011 - ta bardziej żółta wersja, o której już wyżej pisałam. Na mnie nie wygląda za dobrze, zdecydowanie lepiej mi w 010.
To by było na tyle moje Kochane, mam nadzieję, że komuś ten post pomoże, bo wiem, że dużo dziewczyn (w tym i ja) szukają odcieni po omacku w necie, a takie swatche jednak pomagają. Ja na przykład już się tyle naczytałam o cudownym BB kremie z Diora, że chciałam go kupić od razu, już i natychmiast, ale pomyślałam, że najpierw sprawdzę i dobrze, że to zrobiłam, bo albo wzięłabym 001, który jest różowiutką świnką, albo chodziłabym pomarańczowa w 002, a tego przecież nie chcę:)



36 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych podkładów. Mam swojego ulubieńca z Astora :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie Astor zawsze ciemniał, niezależnie jaki miałam:(

      Usuń
  2. Nie miałam żadnego z nich, ale też jestem bladziochem:) I patrząc na kolorki, to Lancome Teint Miracle 005 byłby chyba najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja skóra ma różowy podton to jak najbardziej:) Tylko on jest bardzo rzadki i nic za bardzo nie ukrywa:)

      Usuń
    2. ja mysle ze warto sprawdzic jednak na sobie, dla jednego ton bedzie rozowy dla innego neutralny na buzi:)

      Usuń
    3. Oczywiście, że warto sprawdzić, ja tu ich przecież nie próbuję oceniać pod względem działania, tylko zestawiłam ze sobą kolory i jak byk widać, który wpada w żółte, a który w różowe tony:)

      Usuń
  3. Bardzo przydatne porównanie:) Lubię takie zdjęcia, bo naprawdę pomagają podjąć decyzję o zakupie, tym bardziej, że w mojej mieścinie nie mam możliwości pomacania na żywo wielu produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie zawsze, jak mam coś nowego i jest tego kilka sztuk, to staram się robić takie posty porównawcze. Wiem, że może nie pomogę w 100%, ale zawsze czytelnik może sobie chociaż ten kolor obadać:)

      Usuń
  4. Bardzo fajne porównanie! Dzięki za post Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam tych podkładów, ale porównanie bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo często szukam w necie takich porównań i bardzo dużo mi dają, jeśli szukam czegoś konkretnego, dlatego skoro mam możliwość, to sama też robię dla innych:)

      Usuń
  6. Estee Lauder kusi mnie strasznie, ale jest z wysokiej półki i nie wiem czy go przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak co cera to inna historia… u mnie Dior BB Nude nie wypada w ogóle pomarańczowo … ja mam już swoje ulubione i w sumie nie szukam póki co niczego innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się odcina strasznie i czekałam godzinę, niestety nie wtopił się, więc lipa:( A już go tak pragnęłam... Ja też mam swój ulubiony, ale lubię wypróbować coś nowego i czasami udaje mi się znaleźć jakieś perełki:)

      Usuń
  8. Znalezienie odpowiedniego koloru to niełatwe zadanie ;-)
    Nie znam żadnego z tych podkładów...
    Najbardziej lubię takie żółto-beżowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, odpowiedni kolor to dla mnie podstawa, na drugim miejscu jednak stawiam działanie dopiero, chociaż jeśli podkład mi nie pasuje pod kątem działania, to niestety i tak go skreślę prędzej, czy później.
      U mnie najlepiej wyglądają żółtawe podkłady, ale też nie mega żółtki, beże też całkiem nieźle sobie radzą, ale z domieszką żółci, kiedyś wydawało mi się, że róż na mnie dobrze wygląda też i niby jest ok, ale jednak moja cera bardziej się lubi z żółtym, wygląda wtedy promienniej:)

      Usuń
  9. Ja nigdy 011 nie widzialam haha ale dobrzez e w Uk jest tyle odcieni:)Dla mnie z Diora 030 jest juz tak zolty ze wystarczy:)
    Ale widze ze Ty tak skaczesz po podkladach raz rozswietlajacy raz z mocniejszym kryciem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle odcieni w Diorze:) Ja się dowiedziałam zupełnie przez przypadek, kiedy szukałam informacji o innym ich podkładzie:)
      A że skaczę po podkładach to może trochę prawda, ale lubię mieć różne rodzaje - mniej i bardziej kryjący, rozświetlający, na wielkie wyjścia, lub tylko ujednolicający cerę, itp, itd. W zależności od moich upodobań i tego, jak w danym dniu wygląda moje cera, czy trzeba ją szpachlować, czy można nałożyć coś delikatnego. Bez sensem byłoby, gdybym miała wszystkie podkłady takie same, prawda? :)

      Usuń
  10. ja zwykle kupuję za ciemny;/ a tak poza tym to wolę pudry;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co ma puder do podkładu? Puder to przecież zupełnie coś innego, służy też do czegoś innego:)
      Ja kiedyś pozwalałam, żeby mi konsultantki w sklepach doradzały, ale zawsze kończyło się to kupnem za ciemnego/nie pasujacego podkładu, odkąd jednak mam świadomość kosmetyczną (jak to brzmi:DDD), to wybieram zawsze sama i nie chcę, żeby mi doradzano:)

      Usuń
  11. super post <3 ciekawe kolory , bo ja tez bledziuch jestem.
    Dior Nude BB Creme ma 001 i jest dla mnie idealy <3
    Buziaki :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślałam, że pewnie dla Ciebie Nude BB z Diora 001 mógłby być dobry, bo wywnioskowałam już jakiś czas temu, że Tobie jednak pasują tony idące trochę w róż, a on właśnie taki jest:) Kurde, a ja go tak chciałam... No ale co począć, skoro 001 jest dla mnie za różowy, a 002 za ciemny, a nie wymyślili nic innego? :)

      Usuń
  12. Świetne porównanie odcieni, można sobie wyrobić opinię o kolorach. Dla mnie zdecydowanie najlepsze odcienie to Diorsnow White Reveal Fresh Transparency Liquid Foundation 020 oraz Diorskin Nude BB Creme 002.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Diorsnow 020 jest minimalnie, ale dosłownie ociupinkę za ciemny, jednak ma tą właściwość rozjaśniania, więc nie wiem, czy jak będę kupować (bo będę) to się skusić na 010, czyli mój normalny kolor w Diorze, czy 020, którego mam próbkę... Oczywiście z dostępnością znowu słabo, bo to jest kolekcja wydana na rynek azjatycki, chociaż jest dostępna jako kolekcja exclusive TYLKO w Selfridges w UK (ale chciałabym najpierw tam pojechać i obadać, który z tych odcieni powinnam wziąć zanim kupię całą butlę, oczywiście Selfridges jak na złość mam daleko...). Ostatnio mam takie jazdy na te rozjaśniające kolekcje z Diora czyli Diorsnow i z Guerlain Blanc De Perle (też jest exclusive w Selfridges, ale ceny zwalają trochę z nóg), nie mniej jednak - chciałabym:) No i ten podkład Diorsnow jest cudny na twarzy, taki delikatny, ale daje blask, krycie max średnie, to taki mój drugi Nars Sheer Glow (czyli mój ulubieniec),ale z Diora:) Dla mnie krem BB z Diora jest za pomarańczowy i niestety nie chciał się dopasować...

      Usuń
    2. Z tym pomaranczem to ja mam problem przy kremie CC z EL. Wyglądam w nim dziwnie.
      Mi się też podobają kolekcje rozświetlające, miałam kiedyś z Diorsnow puder i był rewelacyjny. Oczywiście dostępny tylko na truskawie.

      Usuń
    3. Tego CC z EL nie miałam, u nas jeszcze ich nie ma w Debenhamsie:/ Są tylko BB, które są ciemne jak nie wiem, co:)
      A tej puder Diorsnow to jaki miałaś? Taki że z jednej strony jest puder z gwiazdką, a z drugiej gąbka, czy taki, że są różne paski pastelowe? Skoro mówisz, że taki fajny, to może i ja sobie go obadam przy okazji, jak będę badać te inne kolekcje:)

      Usuń
    4. Ją miałam ten z gąbka i gwiazdami. Luknij sobie na niego, może akurat znajdziesz kolor dla siebie. Fajnie by było jakby cię konsultantka pomalowała, zobaczyłabyś sobie jaki efekt daje na twarzy :)

      Usuń
    5. Zobaczę sobie, to znaczy wiem, że można na Ebay'u kupić i chyba w Selfridges też mają, no ale muszę najpierw tam pojechać, żeby obadać na żywo:) Wtedy na pewno poproszę o pomalowanie:)

      Usuń
  13. Dzięki Twoim zdjęciom właśnie skusiłam się na BB Skinfood ;) Mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję:) Ja wciąż jestem z niego zadowolona, może nie tak, jak z mojego ukochanego Orange, ale Skinfood kupiłabym ponownie :)

      Usuń